המצבר החליט לשבות? לשגריר יש את הפיתרון

לכולנו זה קרה לפחות פעם אחת במהלך שגרת היום שלנו אם זה בדרך לעבודה או בדרך לסידורים, נכנסנו לאוטו ניסינו להתניע ו…כלום! המצבר הלך, נגמר או איך שאתם מעדיפים לקרוא לזה, ואז האסימון נופל צריך להחליף מצבר. אז רגע לפני שאתם פועלים בפזיזות בקניית המצבר, עליכם לדעת שאתם עלולים ליפול על ספק לא אמין אשר ימכור לכם מצבר מחודש- מצבר "יד שנייה" ולא מצבר חדש באמת, ובכך לגרום לכם להוציא כסף מיותר לחלוטין.

עם שגריר חוסכים את כאב הראש

על מנת לחסוך את התסכול מראש ולהימנע מהוצאות מיותרות, כל מה שאתם צריכים זה ספק אמין ומורשה, כלומר שירותי המצבר של שגריר שנותנים לכם אחריות מורחבת: שירות 24\7, אחריות של 24 חודשים על המצבר וחברה אמינה שבכל בעיה או תקלה תלווה אתכם ותעניק לכם פתרון מהיר, יעיל ללא כאבי ראש בכלל.
וידיעה שביצעתם את העסקה הטובה ביותר עבורכם ועבור הרכב שלכם.

שגריר מגיעים עד אליכם בכל זמן ומקום שתבחרו

בשגריר אנו מבינים את שגרת החיים העמוסה של רובינו, לרוץ בין כל הסידורים ולנסות להספיק הכל יכול להיות אתגר לא קל בכלל. לכן בשגריר תוכלו לקבל מצבר עד הבית שמתאים לרכב שלכם עם מתקין מוסמך ומקצועי, עד הבית או לכל מקום אחר בשעה הנוחה לכם ובמקום בו תבחרו מראש.
כשזה נוגע לשירות אל תתפשרו על פחות, שגריר הינה חברה עם מוניטין של מעל 20 שנה, מובילת דרך שתמיד תעמוד לצידכם ולצד הרכב שלכם בכל שעה וזמן.

טיפ קטן משגריר לשמירה על המצבר

המצבר הינו מבין החלקים הכי חשובים ברכב, בלעדיו כל המערכת החשמלית ברכב לא תופעל. כל נהג יכול לשמור על המצבר תקין לאורך זמן אם פעם בכמה חודשים (רצוי בין 3-4) תבצעו בדיקה מקיפה של המצבר, אם אינכם מבין במצברים אתם יכולים לפנות לאיש מקצוע אשר יבדוק עבורכם את המצבר. במידה ואתם בודקים את המצבר הקפידו על כללי בטיחות כמו: לשים משקפי מגן ולבישת בגדים אטומים.

למאמרים נוספים: https://shagrir1.blogspot.co.il/ , https://shagrirgarage.blogspot.co.il/, http://bit.ly/ShagrirArticles

DSC_0971

כתיבת תגובה